Στην προσχολική ηλικία (4 - 6 ετών) καλλιεργούνται όλα τα απαραίτητα εφόδια που είναι σημαντικά για την ομαλή φοίτηση του παιδιού στο δημοτικό σχολείο.

Προγράμματα σχολικής ετοιμότητας είναι σημαντικό να παρακολουθούν παιδιά που έχουν διαγνωσθεί με:

  • Ψυχοκινητική καθυστέρηση.
  • Διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή.
  • Ειδική γλωσσική καθυστέρηση.
  • Καθυστέρηση ομιλίας.
  • Φωνολογική διαταραχή.
  • Διάσπαση προσοχής.
  • Συναισθηματική ανωριμότητα.

Τα προγράμματα σχολικής ετοιμότητας τα συντονίζουν ο εργοθεραπευτής, ο λογοθεραπευτής, και ο ειδικός παιδαγωγός.

Από κοινού σχεδιάζουν και οργανώνουν βραχυπρόθεσμους στόχους για να βελτιωθούν οι παρακάτω δεξιότητες:

  • Προμαθηματικές και χωροχρονικές έννοιες.
  • Δεξιότητες κατηγοριοποίησης και ταξινόμησης.
  • Ανάπτυξη λεξιλογίου και φωνολογίας.
  • Οπτική και ακουστική διάκριση.
  • Οπτική και ακουστική μνήμη.
  • Προαναγνωστικές δεξιότητες.
  • Οργάνωση και ανάπτυξη περιγραφής.
  • Συμβολικό και επικοινωνιακό παιχνίδι.
  • Τήρηση ορίων και οργάνωση συμπεριφοράς.

Το Δημιουργώ συνεργάζεται με Νηπιαγωγεία και συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση με ερωτηματολόγια και συναντήσεις με γονείς και εκπαιδευτικούς. Επίσης, παρέχει δωρεάν αξιολογήσεις σε παιδιά ηλικίας από 2,5 ετών και άνω.